maanantai 14. helmikuuta 2011

Mikä vittu toi on?

Koko viikko lomilla. Eihän tässä ehdi mitään blogia päivitellä, saati käydä jossain vessassa! Arkistojen kätköistä:

Tossa lukee jotain, mutta mitä?

Kyseisen artistin kädenjälkeä on tässä blogissa nähty ennenkin (mm. Panssariprikaatin ulkopuolellakin laajalti tunnettu taideteos, Meng). Miehen henkilöllisyyskin on tiedossa (armeija on pieni paikka), mutta sitä ei valitettavasti voida täällä paljastaa, koska tietyt korkea-arvoiset henkilöt lukevat tätä blogia!

Musta on muuten äärettömän kivaa linkittää blogini sisälle. Toinen kiva juttu on heittää settiä tästä paskasta mitä mä postailen tänne. Ihmiset viipyy pidempään sivustolla kun ne joutuu lukemaan tätä schaissea (kirjotetaan suurin piirtein noin, älkää tulko vitun nillit valittamaan) ja mä vaikutan älyttömän taiteelliselta pikku hinurilta kun mä analysoin jotain vessojen seinäkirjotuksia.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Just ku tulin tänne blogille ni ajattelin että tätä pitää varmaan joku taiteellinen pikku hinuri... :D

Ja kyllä, kirjoitit schaißen suurinpiirtein oikein.

Late kirjoitti...

täähän on internetin suurin piirtein taiteellisin blogi. sitä pitää internetin taiteellisin jätkä.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä. Ja just siks linkkasin sen munki blogiin yhdeks suosikeista.

Late kirjoitti...

kiitti. haluaisin tehdä samoin, mut ku mä katoin sun blogia mä tajusin että mun taiteellisuus ei ihan veny noihin ikean huopiin asti. saatan suositella tyttöystävälle! (no, lukeehan sä nää kommentit kuitenki. terkkuja anopille!)

Riikka kirjoitti...

Olette kumpikin väärässä. Scheisse / scheiße. Jälkimmäinen on lyhennetty muoto, koska saksalaiset on laiskoja, mutta molemmat on tasan yhtä oikeita.

AINO kirjoitti...

Olin just tulossa pätemään että se kirjotetaan 'scheisse', mutta tää Riikka ehti ensin. Ja Late, en malta oottaa että saan viiä sut Ikeaan ostamaan HUOPIA >:D ja terkut ei mee nyt perille, äiti nukkuu.

Late kirjoitti...

saksalaiset on vittupäitä. ja riikkaki vähän ku tuli nillittää vaikka kielsin! ostetaanko aino huovat vaikka sokkarista mieluummin?